Jun 10, 2009

Playing with Polyvore

Yesterday, I played for a while with Polyvore to ease the boredom. Anyway, these are all the sets that I've made yesterday.

This one maybe suitable for a teenager who are new to hijab.

No Theme
No Theme by hanniaziz featuring Converse shoes


I pictured someone who work in an office would wear this assemble.

4/50 - Neutral
4/50 - Neutral by hanniaziz featuring Nina shoes


Unwind yourself at the beach would be good in this hot weather.

8/50 - Beach
8/50 - Beach by hanniaziz featuring Emilio Pucci accessories


A maxi can be modest when you know how to match it with a nice top.

Hot Colors for a Hot Weather
Hot Colors for a Hot Weather by hanniaziz featuring Roxy



See... that's how bored I was.

7 comments:

Kitty Pryde said...

fav kit antara semua ni is the yellow and the beige one kak chik.

sangat la elegant beige tuh.

and the orange pun tempting sbb BAG LAWA (drool drool)

heheheh.

be bored again soon ok? *wink wink*

muahs sket meh.

milla said...

boring yer....meh tlg jaga bebudak ni kih kih kih....

picture 1 & 2 dari atas tuh akk takleh tengoklah (maybe something wrong with my pc kot). but akk suka yg beach theme tu...soooooo lively. kalaulah akk suka kaler kuning kan best...!!

kakchik said...

Kit, memang pandai ambik hati kakchik ya. Hehehe, nanti kalau boring kakchik main2 dgn Polyvore lagi. Hari ni dok kat kedai sebab staf cuti kahwin.

kakchik said...

kmilla, tak tau le blh tambah lagi ke tak jumlah budak2nya. 'kelas' chik ni dah ada 7 orang ni....

chik pun suka kuning kak tapi tak sesuai bila dipakai sebab kita dah sedia 'putih', eheh... nampak pucat kata orang la.

Sasha said...

I admire your colr selection...very good!! not only that... u also good at matching things together...

Sha dah lama x aktif polyvore... Dina tgh cuti..byk karenah dia nak kena layan...

kakchik said...

Sha, thanks for the compliment. Kakchik masih perlu byk belajar lagi. Tak aktif sekejap takpe sebab byk keje lain kan macam Dina & kelas tu. Tumpukanlah yg tu dulu, kalau ada masa terluang, blh la kembali ke polyvore.

t said...

Akak!!! saya suka sangat dengan fashion kat atas!! memang taste saya! looks like my everyday wears especially no.1 n no.4..huhu..saya duk bayang2..kalau saya pakai mcm kat atas dengan niqab, boleh tak? I do love fashion. Tapi saya bukan nak pakai niqab atas dasar fashion.

Search This Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails