Nov 3, 2009

Recurring headache

It's the headache again.Making me weak and feverish.

I should visit a doctor and get an MC or EL as an excuse from going to work.J

ust a few days ago... and now it started again. With 2 tablets of Panadol I'll try to lie down and get some rest. It's really an effort to try napping in daylight because I'm not a person who can easily falls asleep when the Sun is up.


Husband got to help me send the 2 cheques to the Library because the lift technician will come to get them today. Hopefully my colleagues will be okay without me. 

This week almost each of us has fallen ill. Flu, PMS and me with my headache.

I think I have to lie down now.

8 comments:

ellen557 said...

I really hope you start to feel better soon, sis. Inshallah khair <3

nazliahnazeer said...

salam kakchik pekaba hari ni? dah sihat ke? kakchik jgn la mkn panadol, tak bagus tu. kakchik try la HPA, kapsul IMT ke.. minum kopi radix. take care. :)

kakchik said...

Thank you ellen for your concern. Alhamdulillah the pain has subsided a lot.

kakchik said...

Wkslm Naz. Masa kakchik jawab ni rasanya kakchik dah agak baik. Demam dah takde cuma sakit kepala sikit-sikit je. Kakchik makan panadol biasa je Naz itu pun sepanjang demam ni 2 biji je. Kakchik tak minum kopi sebab makin sakit kepala kalau minum. InsyaAllah nanti nak cuba ubat HPA.

سيده نفيسه said...

Oh, KAk chik kena rest banyak nih,.betul kata naz, x elok makan ubat2 nih.moga sembuh cepat:)

kakchik said...

Sayyidah, insyaAllah dah agak banyak kakchik berehat dari semalam lagi. InsyaAllah dah makin sihat dah ni. Kakchik ni bukan tak mo dengar nasihat naz atau sayyidah pasal ubat tu sebab kakchik selalunya tak makan ubat kecuali bila dah sakit sangat makan la juga sebiji atau 2. Susah juga bila di rumah ni ada 3 org doktor yg selalu prescribe ubat, huhu. T.kasih ya dik, for your concern and all.

nazliahnazeer said...

hehe. bagus la kakchik dh makin sihat. alhamdulillah. wah ada 3doc kt umah mmg susah skit. kakchik try je kopi radix, mane tau tak sakit kepala. sbb radix kan lain.hehe. take care.

kakchik said...

naz, kakchik dah pernah minum kopi radix tu sebab suami memang tiap2 pagi minum radix. tapi tak tahulah, asal kopi je memang badan kakchik takmo terima.

Search This Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails