Apr 11, 2009

My New Bag and Me



Assalamualaikum my friends. This is a short post because I'm going out after this to have lunch with my work colleague. As promised, here's the picture of me and the my new Coach bag. I started using the bag after the day it arrived at my door.

I just can't wait hehehe. And I think I'll be using tt for a while before I change it with my other the other 2. So far I'm really satisfied.

9 comments:

♥miss zaza♥ said...

salam
kak chik,
beg tu cantekkkkkkkkkkk!!!!!
oh oh oh
menjilat jari ;)
n it suits u....

kakchik said...

wkslm zaza. tenkiuuuu. ade ke sampai menjilat jari, hehehe

xuen adyla said...

i like the shoes

Sasha said...

Sungguh Bergaya KakChik!! Boleh muat ke gunting dalam beg tu?... hehehe...

p/s: dah lama tringin nak pakai beg coach. Lawanya beg dia!

kakchik said...

xuen, really? that shoe was only RM12.90 sooooo cheap. light and comfortable.

kakchik said...

Sasha, hehehe, tentulah guntingnya pun muat Sha kalau idak kakchik tak belinya. Kalau Sha teringin ada lagi beg coach kat blog Jelita Ayu tu, gi lah tengok.

ann said...

betullah misszaza.. beg kakchik look de berry delicousz 2me too.
x sangka besar jugak begnyer, ni leh muat mcm² neh. meme` nmpk sesuwei ngan kchik.

ann said...

betullah misszaza.. beg kakchik looks de berry deliciousz 2 me too.. :))
x sangka besar jugak begnyer.. ni leh muat mcm² neh. meme`nmpk sesuwei jer ngan kakchik.. chantekkk.

kakchik said...

mekasih ann. dari hari mula2 dapat sampai hari ni masih tak tukar-tukar lagi begnya. memang puas hati. adik kakchik pun dok mintak soh beli satu lagi utk dia.

Search This Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails